Co se může stát, když si zvolíte neznačkový výrobek
Délka životnosti – u značkového kusu se výrobce vždy snaží uvádět pravdivé údaje, ve svém vlastním zájmu. Nemůže si dovolit záměrně zákazníky klamat a tak počítejte s tím, že uváděná životnost je obvykle pravděpodobný údaj, který u většiny vyrobených kusů lze očekávat. S neznačkovými žárovkami je to vždy sázka do loterie. Vyjde – nevyjde? Nemůžete se na ně spolehnout.
Příliš vysoký nebo nízký světelný tok – hodnota světelného toku by se měla v ideálním případě pohybovat kolem 1500 lumen. U značkových výrobků, např. Osram H4 máte v podstatě jistotu, že tomu tak bude. Ale u těch ostatních si musíte tento údaj ohlídat. Pokud by byl vyšší, bude nepříjemně oslňovat auta v protisměru a může to skončit tragicky. A méně světla může dopadnout podobně, protože tehdy na cestu neuvidíte tak, jak byste měli.
Nevhodná barva světla – homologační procedura, které se musí podrobit všichni výrobci autožárovek, určuje vhodnost barvy světelného zdroje v předním světlometu. Pro přidělení certifikátu pro běžný silniční provoz je nutné dodržet rozmezí barev bílého světla v rozsahu od teplé bílé zhruba 3000 K do neutrální bílé 4200 K. Nižší hodnoty by příliš skreslovaly osvětlený terén před vozidlem, a vyšší naopak oslňovaly protijedoucí vozidla.
Reklamace – u zavedené výroby značkových autožárovek dochází k minimálním ztrátám v podobě vadných kusů a každá reklamace je posuzována individuálně. Nestává se, že by nebyla vyřízena ke spokojenosti zákazníka. Pro velké firmy je zákazník mnohem důležitější, než jednorázový zisk na jeho úkor, protože je velká pravděpodobnost, že se takový člověk opět v budoucnu s důvěrou http://www.info.cz/volby/prezidentske-volby-2018/vladu-s-duverou-spd-a-komunistu-bych-jmenoval-rika-prezidentsky-kandidat-drahos-20736.html na tohoto výrobce obrátí a třeba zrovna u některého jiného typu výrobku. Zároveň je také reklamační řízení korektní a v rámci zákonného postupu, ale toto nemusí vždy fungovat u výrobků „no name“, kde se často může měnit sídlo firmy, její vlastník, kontaktní údaje atd. Problém tu může nastat i u posouzení nároku na reklamaci.